Bojové pásové pancéřované vozidlo s vysokou manévrovací schopností, schopné plavby.
            
              
                | Všeobecné údaje | 
              
                |  | Hmotnost vozidla v bojové připravenosti | 14 000 kg ±2 % | 
              
                |  | Osádka | 3 osoby | 
              
                |  | Roj | 7 osob | 
              
                |  | Měrnýtlak | 0,063 až 0,065 MPa | 
              
                |  | Základní rozměry |  | 
              
                |  |  | délka | 6 735 mm | 
              
                |  |  | šířka | 3 150 mm | 
              
                |  |  | šířka od vnějších okrajů pásů | 2 850 mm | 
              
                |  |  | šířka stopy (vzdálenost mezi středy
                  pásů) | 2 250 mm | 
              
                |  |  | výška včetně světlometu pozorovacího
                  přístroje | 2 450 mm | 
              
                |  |  | výška bez světlometu a odpalovacího
                  zařízení | 2 250 mm | 
              
                |  |  | světlá výška | 420 mm | 
              
                |  | Maximální rychlost |  | 
              
                |  |  | na cestě | 65 km.h | 
              
                |  |  | plavby vpřed | 7 km.h | 
              
                |  |  | plavby vzad | 2 km.h | 
              
                |  | Průměrná rychlost na suché nezpevněné
                  cestě | 40-45 km.h | 
              
                |  | Překročivost (šířka příkopu) | 2,5 m | 
              
                |  | Výstupnost (výška překážky) | 0,7 m | 
              
                |  | Úhel vjezdu do vody (výjezdu z vody) |  | 
              
                |  | -  na tvrdých půdách nad vodou | max. 30° (25°) | 
              
                |  | - na tvrdých půdách pod vodou | max. 15° (15°) | 
              
                |  | -  na měkkých půdách nad vodou | max. 25° (20°) | 
              
                |  | -  na měkkých půdách pod vodou | max. 15° (15°) | 
              
                |  | Minimální poloměr zatáčení |  | 
              
                |  | -  s vypnutým blokováním planetové
                  spojky a zapnutou planetovou
                  brzdou | 7,063 m | 
              
                |  | -  se zapnutou provozní brzdou | 1,275 m | 
            
            
              
                | Výzbroj |  | 
              
                |  | Kanón |  | 
              
                |  | -  typ | automatický | 
              
                |  | -  ráže | 30 mm | 
              
                |  | -  rychlost střelby |  | 
              
                |  |  | malá, počet výstřelů | 200 až 300 ran.min | 
              
                |  |  | velká, počet výstřelů | 550 ran.min | 
              
                |  | -  účinný dostřel na pozemní lehce pancéřované cíle |  | 
              
                |  |  | protipancéřovými střelami | 2 000 m | 
              
                |  |  | tříštivotrhavými střelami | 4 000 m | 
              
                |  | -  účinný dostřel na vzdušné lehce pancéřované cíle letící podzvuk. rychlostí |  | 
              
                |  |  | do výšky | 2 000 m | 
              
                |  |  | do dálky | 1 000 m | 
              
                |  | -  maximální dostřel | 10 300 m | 
              
                |  | -  nabíjení | dvěma dělenými pásy ruční 
                  a pyrotechnické | 
              
                |  | -  stabilizátor | elektromechanický dvourovi
                  nový | 
              
                |  | -  navádění kanónu na cíl | řídícím    pultem    operátora
                  nebo řídícím pultem velitele | 
              
                |  | -  střelivo |  | 
              
                |  |  | tříštivotrhavé zápalné střely | 340 ks | 
              
                |  |  | protipancéřové střely se stopovkou | 160 ks | 
              
                |  | Odpalovací zařízení PTRS |  | 
              
                |  | -  typ | protitankový raketový komplet | 
              
                |  | -  střela | 9P135 M (KOKURS) | 
              
                |  | -  počet střel | 8 | 
              
                |  | -  vzdálenost řízeného dostřelu | 75 až 4 000 m | 
              
                |  | -  uložení | držáky střel | 
              
                |  | Spřažený kulomet |  | 
              
                |  | -  typ | tankový - PKT | 
              
                |  | -  ráže | 7,62 mm | 
              
                |  | -  podávání nábojů | z pásu | 
              
                |  | -  rychlost střelby-počet výstřelů | 200 až 250 ran.min | 
              
                |  | -  početnábojů | 2 000 | 
              
                |  | Střílny pro střelbu z ručních zbraní |  | 
              
                |  | -  umístění | v prostoru roje v bočnicích
                  a v levých zadních dveřích | 
              
                |  | Upínání zbraní | kloubové | 
              
                |  | -  počet pro kulomet | 2 | 
              
                |  | -  počet pro samopal | 5 | 
            
            
              
                | Zaměřovací a pozorovací přístroje |  | 
              
                |  | Kombinovaný zaměřovač střelce
                  operátora | periskopický (denní aktivní,
                  noční pasivní) | 
              
                |  | -  použití pro | navádění kanónu | 
              
                |  | -  viditelnost (tanku) při pasivním režimu | 700 m | 
              
                |  | -  viditelnost (tanku) při aktivním režimu | 800 m | 
              
                |  | Denní periskopický zaměřovač velitele |  | 
              
                |  | -  použití | vyhledávání a sledování
                  vzdušných cílů a navádění kanónu i kulometu na cíl | 
              
                |  | Zaměřovač pro navádění PTŘS na cíl |  | 
              
                |  | Infrahled řidiče | periskopický binokulární
                  s přisvětlováním infra | 
              
                |  | Přístroje pro denní pozorování | periskopické s elektrickým
                  vyhříváním skel | 
              
                |  | Gyropolokompas | navigační gyroskopický | 
            
            
              
                | Pohon |  | 
              
                |  | Typ | UTD-20 | 
              
                |  | Provedení | šestiválcový čtyřdobý vznětový naftový s přímým vstřikem paliva, chlazený kapalinou | 
              
                |  | Hmotnost motoru | 665 kg + 2 % | 
              
                |  | Maximální výkon motoru |  | 
              
                |  |  | při 2 600 ot.min | 220 kW | 
              
                |  | Rozsah otáček | 1 500 až 2 600 ot.mhr | 
              
                |  | Kompresní poměr | 15,8 | 
              
                |  | Uspořádání válců | ve tvaru V pod úhlem 120° | 
              
                |  | Objem válců | 15,9 dm3 | 
              
                |  | Objem celé mazací soustavy motoru | 58 1 | 
              
                |  | Olejová nádrž se plní do | 48 1 | 
              
                |  | Chladič oleje | trubkový lamelový | 
              
                |  | Použité palivo | motorová nafta | 
              
                |  | Obsah palivových nádrží | 462 1 | 
              
                |  | -  z toho ve 2 nádržích v zadních dveřích | 110 1 | 
              
                |  | Provedení chladicí soustavy | kapalinová přetlaková s nuceným oběhem chladicí kapaliny a ejekčním prouděním vzduchu přes chladič | 
              
                |  | Plnící obsah chladicí soustavy | 52 1 | 
              
                |  | Spouštění motoru |  | 
              
                |  | -  základní spouštěcí zařízení | stlačeným vzduchem | 
              
                |  | -  pomocné spouštěcí zařízení | elektrickým spouštěčem | 
              
                |  | Ochrana motoru před vniknutím vody | ventilová    s    automatickým
                  a ručním ovládáním | 
              
                |  | Hlavní spojka |  | 
              
                |  | -  typ | mechanická třecí suchá lamelová stále zapnutá | 
              
                |  | Převodovka |  | 
              
                |  | -  typ | mechanická se stálým záběrem ozubených kol, synchronizovaná (na 2., 3., 4. a 5. rychlostním stupni) | 
              
                |  | -  počet rychlostních stupňů | 5 vpřed, 1 vzad | 
              
                |  | -  množství oleje v převodovce | 20 1 | 
              
                |  | Planetové směrové ústrojí | dvoustupňové | 
              
                |  | Provozní brzda | pásová plovoucí dvojčinná | 
              
                |  | Konečný převod | jednostupňový planetový | 
              
                |  | Ovládání přívodu paliva | mechanické (pedálové s ručním nastavováním plynulého přívodu paliva) | 
              
                |  | Ovládací ústrojí hlavní spojky | hydraulické   (není-li   motor
                  v chodu, je ovládání vzduchové) | 
              
                |  | Řazení rychlostí | mechanické s hydraulickým
                  posilovačem pro 2., 3., 4. a 5. rychlostní stupeň | 
              
                |  | Ovládací ústrojí planetového směrového
                  ústrojí | hydraulické s posilovačem na
                  brzdy planetového směrového ústrojí | 
              
                |  | Ovládací ústrojí provozní brzdy | hydraulické   (není-li   motor
                  v chodu, je ovládání vzduchové) | 
              
                |  | Ovládání ruční brzdy | mechanické | 
              
                |  | Podvozek |  | 
              
                |  | Typ | pásový s hnacími koly umístěnými vpředu | 
              
                |  | Pérování | zkrutnými tyčemi | 
              
                |  | Tlumiče pérování | kapalinové | 
              
                |  | -  počet tlumičů pérování | 6 | 
              
                |  | Pohon na vodě | kolejovými pásy | 
              
                |  | Kolejové pásy |  | 
              
                |  | -  provedení | kovopryžové články s paralelním spojem spojkami | 
              
                |  | -  počet článků v jednom pásu | 84 | 
              
                |  | -  hmotnost jednoho pásu | 626 kg | 
              
                |  | Vozidlo je vybaveno plovákovými blatníky |  | 
              
                |  | Elektrická síť |  | 
              
                |  | -  druh | jednovodičová s ukostřeným
                  záporným pólem | 
              
                |  | -  napětí (motor v klidu) | 22 až 24 V | 
              
                |  | -  napětí (za chodu motoru) | 26,5 až 28,5 V | 
              
                |  | Akumulátor | startovací olověný 12D 150 B | 
              
                |  | -  celková kapacita akumulátoru | 140 Ah | 
              
                |  | -  počet ve vozidle | 2 | 
              
                |  | Dynamo | šestipólové s bočníkem chlazené | 
              
                |  | -  jmenovitý výkon (při otáčkách motoru
                  1 600 ot.min1) | 5 kW | 
              
                |  | Spouštěč | s-5 (s-5-23) | 
              
                |  | -  maximální výkon | 15 kW | 
              
                |  | napětí/pracovní proud | 24 V/460 A | 
            
            
              
                | Rádiová stanice |  | 
              
                |  | -  provedení | přijímač a vysílač, telefon, ultrakrátké vlny | 
              
                |  | -  značka | R-123M | 
              
                |  | -  dosah při provozu se 4 m anténou ve
                  středně členitém terénu se šumy | min. 20 km | 
              
                |  | -  dosah při provozu se 4 m anténou ve
                  středně členitém terénu při potlačení
                  šumů | do 13 km | 
              
                |  | Hovorové zařízení |  | 
              
                |  | -  provedení | telefonní s elektromagnetic
                  kými hrdelními mikrofony | 
              
                |  | -  značka | R-124 | 
              
                |  | -  počet účastníků | 5 | 
              
                | Ochrana proti ZHN |  | 
              
                |  | -  proti tlakové vlně | hermetizací vozidla | 
              
                |  | -  proti radioaktivnímu prachu, otravným
                  látkám a bojovým biologickým prostředkům | čistěním vzduchu a vytvořením    přetlaku    ve    vozidle (0,3 Pa) | 
              
                |  | -  snímač ochranného systému | GO-27 | 
              
                | Maskovací prostředky |  | 
              
                |  | Zadýmovací zařízení | neprůhledná   dýmová   clona 100 až 150 m po dobu minimálně 1 min provedená zadý-movacím zařízením (nepřetržitá činnost maximálně 5 min) | 
              
                |  | Vrhač dýmových granátů |  | 
              
                |  | -  značka | 902 S | 
              
                |  | -  raže | 81 mm | 
              
                |  | -  průměrný dostřel | 200 až 350 m | 
              
                |  | -  doba trvání maskovací dýmové clony | 100 až 145 s | 
              
                |  | -  šířka dýmové clony (při použití šesti
                  granátů) | 80 m | 
              
                |  | -  výška dýmové clony po 10 sekundách | 5 m | 
              
                |  | -  počet vrhačů | 6 | 
              
                |  | -  počet dýmových granátů | 6 | 
              
                | Zařízení požární ochrany |  | 
              
                |  | -  provedení | automatické dvojčinné | 
              
                |  | + 1 ruční hasicí přístroj |  |